wtorek, 12 kwietnia 2016

LBA :*

WItam, witam!
Przepraszam, że nie rozdział, ale wszystko wyjaśnię w poście, który będzie CHYBA jutro <3

Julio nie kocham cie już. Pfff. Musiałam ruszyć specjalnieczny  dupę z łóżka by włączyć laptopa 
Ale pech sie mówi <3

1. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Dużo rzeczy. Najbadziej to chyba wagę. Mam spoko figurę, ale moja waga to totalna masakra.
Moją cere.
Długość włosów.

2.Kim chciałaś kiedyś być?
Kiedyś strasznie makijażystką  

3.Twój ideał chłopaka?

Wysoki, ciemne postawione włosy (blond też kocham), czekoladowe oczy (Szare też), Mało romantyczny, szczery, To chyba tyle 

4. Kogo byś chciała poznać? 

 Jeżeli chodzi, ze tak w rl to CIEBIE, KATE, BaM, Sylwie Przybysz i baraci Sikorskich (Lipke też. Chyba)

 5. Jaki jest tw ulubiony  sklep?

Jest ich kilka:
Cropp
Bershka
SinSay
Hebe
Primark 

6.Ulubiona piosenka?

Young Multi- Sam
BaM- & Years 
T.O.P- Ripe , Doubt
Russ- Pull The Trigger 

7.Jaką istotą nadnaturalną chciałabyś być?

Hmm... JA SIE TEGO BOJE 

8. Ulubiony serial/film?

Serial: Pierwsza Miłość 
Film: LOL, Sala Samobójców, Zmierzch 

9. Gdybyś mogła wybrać jedną osobę z całego świata, która została by twoim chłopakiem/mężem kto by to był? 

Charlie Lenehan/ Zayn Malik/ Karol Poznański  

 

 10. Najlepsze wspomnienie z całego twojego życia?

1. Każda spędzona chwila z moją babcią (Jak miałam 4 lata to zmarła :'( )
2. Wyjazd do Anglii 
3. Wycieczka w 6 klasie do Wrocławia 

          
  

                                                      Nominuję:
                                       ForestKate
                        
                                     Etoilune xx  

                                    JuliaXxx

                                   Werka Blogg 


PYTANIA:


1. Co byś mogła zmienić w Swoim życiu?
2. Co najbardziej cenisz w swoich przyjaciołach?
3. Co cię przyciągnęło do BaM?
4. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
5. Co cie we mnie irytuje? (Kate to zwłaszcza do ciebie)
6. Jaki jest twoj ulubiony przedmiot w szkole?
7. Ulubione piosenki?
8. Opisz siebie w 5 słowach 
9. Ulubiony kolor?
10. Rzecz bez której nie możesz żyć?

Czekam!
  
 


  



 











  
  

3 komentarze: