sobota, 7 maja 2016

CHyba ważne

To Tak!
Przepraszam!
Jest kilka spraw

1. Usuwam całego bloga
2. Usuwam dotychczasowe opowiadanie i zaczynam pisać lepsze, ale bedzie bardzo rzadko rozdzial
3. Zawieszam bloga do Lipca 

Wszystko zależy od was jak potoczy się to wszystko. Mam trochę pomysłów na nowe Ff i troche na dalszą cześc tego gówna co już jest :)

Wszyscy co to przeczytają niech napiszą co by chcieli bym zrobiła. Możecie również pisać jakieś pomysły co do tego, jak i również nowego FF

Jeszcze raz bardzo was przepraszam <3 


7 komentarzy:

  1. To ja poproszę dalszą część tego "gówna" jak to pięknie ujęłaś
    I nowe ff, mogę poczekać nawet do lipca ������

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka💗💗
    Mała nie kończ z tym blogiem 😂💗
    Wiem że nas nie zostawisz wierze w ciebie 💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Z racji tego, że mnie kochasz, mój głos powinnaś wziąć pod uwagę. A więc, poproszę jutro nowy rozdział, żeby nie było, że ty nie masz głosu, pozwolę ci wybrać, najlepiej żebyś kontynuowała tego bloga, ale szanuję twój wybór, więc jeżeli chcesz możesz założyć nowego i jutro proszę link do pierwszego rozdziału.
    Dziękuję za uwagę.
    Kc
    -K xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu usuwasz?! Nie zrobisz tego... Dla nas... Mam nadzieję, że nie skończysz z tym blogiem, a jeśli chodzi o nowego to super! Nie mogę się doczekać! Życzę weny, besos! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj pisz dalej poczekam do lipca i jak masz pomysły na nowe ff to je napisz życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co miało znaczyć "Chyba ważne"?
    To jest mega ważne!
    Więc ja myślę tak:
    Jeśli masz pomysły to może skoncz.
    NIE USUWAJ!!!!!
    Jeśli myślisz ze w nowym będzie ci lepiej to może zacznij nowy....
    Zresztą nwn xD
    Zrób żebym była szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądzę że nie powinnaś tego usuwać! Bo te opowiadanie jest świetne! Ale co zrobisz to twoja decyzja. Uszanuję twój wybór. A jeśli masz pomysł na nowe ff to pisz! Na pewno będę czytać!

    OdpowiedzUsuń